Tuesday, July 28, 2009

Mama Aloyah Punya Pasal











Adoyaiii..order kek comel kat atas ni cukuppp adhoc..apa taknyer, malam tadi kol 8.oo kak Aloyah Tokey Kantin call, cakap mintak tolong buat kek..sebab nak bg 'seprais' kat pekerjanya kat Kantin SK Dumpar yang akan menyambut hari lahir mereka esok, 29 Julai 2009. Sapalah yang bertuah tu ya.... :-)

Nasib baikkkklah kita ni selaluuu saja ready bahan mentah..apa lagi teruslah g dapo susup sasap timbang dan sukat bahan..dan kreeennnnng... gedebukk... selamatttt 1 adunan kek comel masuk oven, pas tu kita trrrrrrrr plak bc yang kebetulannya habis stok dalam chiller....hehehehe...

Kenapa haku sanggup buat untuk Kak Aloyah walaupun adhoc ? Adalah kerana terpaksa ? Nehiiii...Adakah kerana aku mmg suka kerja adhoc?? Ohh..Tidakkkkk... Sebab Kak loyah nak bayar lebih? Tak cakap punnn...!! haaaa.kalau nak tau kerana aku dan dia dah macam anak beranak....hah?

Yaa..kak loyah selalu tolong tgk2kan anak2 aku, Nabil dan Najiha yang sekolah kat Dumpar tu, sama2 dengan wak amim sebagai GBnyer..so aku banyak terhutang budi pada kak loyah..dia tak pernah berkira dengan bebudak tu..takan aku nak kudukut dengan tenaga yang ciput tu...itulah ceritanya..tapi kalau orang lain nak adhoc2, hahhh..bab tu kena pk panjang sikit..hua hua hua..adiosss amigoss...

No comments: