Sunday, June 29, 2008

Gadget baru

Petang semalam , kira2 pukul 4.00 lebih , kami bertolak ke Melaka, otw tu teringat nak call bunga zaleha aka iza yang kabarnya duduk di Melaka, mana tau boleh jumpa2..tujuan utamaku ke Melaka adalah bagi meninjau kedai menjual bahan2 kek yang alamatnya aku dapat dari ineternet - Everest Hotel and Restoran supplier kat Taman Melaka Raya..

Sampai2 je , berpusing2 kami mencari lokasi tempat..hemm..jumpa jalan MR 14 , pas MR 5, pas MR 21, apa daaaaaa...tak tersusun langsung..macam sek kat USJ ari je...Habang aku dah hanginnn je..dia kata aku tipu..mana ada...last2 jumpa gak walaupun dah penat pusin2...
laaa...dah tutup...tapi aku puas ati laaa, dah nampak tempat, sok besok kalau nak cari pape alatan dah tau...

Pas tu bebudak ajak jalan2 ke Mahkota Parade , ada pulak Camera fair , aiseyyyy...macam tauuuuu2 je aku tengah cari kamera.beberapa kaunter aku masuk , tengok, belek, tanya2..akhirnya aku pilih Olympus, setelah aku berpuas ati dengan apa yang aku nak...hari itu aku dah tengok kat muo..rega 899 , la ni model yang sama cuma 399..plus memori card 1 gt tambah 10 henget....alhamdulilahhh....tercapai hajat nak dapat camera
baru , yalah selama ni dok pinjam orang punyaaa.....

Gambar2 di bawah ni kes testing camera laa..lom dudok dsn godek habih2..







bebudak ni kalau makan..tak hengattt...



ecehhhh...posing giler

Pagi tadi aku balik kg jap , jumpa adik2 aku yang balik , si iza dengan mudah...satu lagi nak amek pokok anosmum alba yang kirim dengan kak sarahaisyah , forumer HG kat cari , kak sarah pon kasi pokok ros dengan pasunya sebagai salam perkenalan..Terima kasih kak....

anosmum alba , besar dan sihat..



mud dan nazir..pon besar dan sihat gak...hehehee
bebaik jirrrr...kang koyok nongko cegglokkk...

projek cantikkkk....petik buah rambutan

Hadiah kak sarah

dah gantung kat umah...

3 comments:

Anonymous said...

waahhh camera baru..tahniah impian tercapai gak...alamak rambutan itu grhhsss...

Ct said...

hehehe....penat lelah mengekek ni...puas ati dapat beli...

PINATBATE said...

Tahniah...lepas ni boleh tampal gambar bebanyak....