Monday, June 30, 2008

Kek lagi

Ni hasil kerastanganku malam semalam..kek tempahan asyiqin untuk ulang tahun perkhawinan ibubapanya yang ke 18. No 18 tu yang tertinggal.....alamakkkk...tue puchheeeee......Chocolate moist cake with chocolate ganace....



deco pon tah pape je....
Sambil2 tu aku masakkan ustaz Zul yang mengidam nak makan kuih kacau keledek , buat pon adhock je. Pakai keledek apa yang jumpa , yang paling elok pakai keledek goreng tanah merah yang halus serat isinya. Nak pakai keledek kuning pun boleh , ni sebuku je , santan 1 kotak beso (pakai santan kotak je - malas) gula , telo dan daun pandan...pada aku rasanya pass..tekak orang aku tak tahulah...Harap ustz dapat menghilangkan keinginannya , lagipun aku dah lama janji nak buatkan..
maaflah , aku benar2 sebuk..macam2 urusan yang semuanya nak cepat..akhirnya, alhamdulillah...dapat jugak aku penuhi hajatnya...aminnn...


No comments: