Tuesday, December 16, 2008

Lauk semua taruk

Aku pening..tak tau nak masak lauk apa..nak g kedai malas...pas tu ada ikan dalam peti ais , ingat nak buat ikan bako..last2 tengok rempahratus tak cukup...kensellll.....pas tu aku termenunggg depan petiais.

pepagi tadi dah masak bi hoon goreng putih...sebungkus..untuk 6 orang..pas2 je...maklumlah budak2 seme cuti sekolah..seme gasak bina badan je kejanyer...masak apa pun laku...bebudak tu dah ke kena gelar montel dengan kak muk masa balik kg ari tu dengan cik najirnyer...

aku jenguk dalam peti ais , daging korban beku sangat..susah nak masak..kena tunggu lama..aku nampak fileman ketam..terus kepala aku "ting" kuar mentol..hehehe aku dapat idea nak masak apa..pulak tu ada sikit brokoli dan nanas tin..settle...siap ..kejap je..hehehe...budak2 suka..kejappp je dah licin..anak2 kata sedappp cuma kuranggg sikit je...kurang apa?...laaa kurang banyak rupanyaa...hampehh tol...ngeh3x

Sweet Sour Crab Filament with brocolli n pineapple..

2 comments:

PINATBATE said...

musim cuti ni memang bebudak asyik nak makan saja lah..kat rumah ni pun sama ..hidang apa pun licin ..

Ct said...

hehehe...gitulah. Pinat ngape awak nyer blog x leh masuk ekk?
ghindu nak tgk gambo puteri...