Sunday, October 4, 2009

Bermula Minggu Yang Mendebarkan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...semenjak raya menjelma, blog ni makin terabai...dengan sibuk urusan beberapa majlis walimah, pertunangan dan lain2 lagi...belum masuk urusan me'mulun' anak2 buahku serta najwa yang nak amek PMR dengan latihtubi serta gerak gempur (bunyik series macam nak g berperang) thehehe....

Minggu depan Rabu, PMR bermula.tahun lepas debaranku tak sangat terasa, tapi taun ni.... dup dap dup dap.....anak yang nak peksa, tapi mak yang kalut...
agaknya mcm nilah perasaan mak pada masa dulu aku nak amek peksa ek??
la ni giliran aku merasa lah pulak....kwang3....

Bukan tak da n3 dan gambar kek...banyak...tapi akunyer memori kad tah mana habang misai boh..yang ada dalam kamera kad lain..dia kata tak ingat ada kat mana..gambo kek banyak tu...kalau hilang frust aku taw...

oklah, malas nak membebel banyak2 pagi2 bute ni...Untuk yang amek PMR, Esp untuk NAJWA, AMAI, RAFI, SHIKIN, DAN MIMI .... BERUSAHALAH!! Usaha tanpa mengenal jemu nescaya akan membuahkan hasil...
Insyaallah...untuk pembaca, doakan kejayaan anak2 ku, sebagaimana aku juga selalu mendoakan kejayaan anak2 kalian..AMIN..

4 comments:

PINATBATE said...

Good luck najwa!

dilaOHdila said...

salam kak cgust!
umahnya shuntek sungguh
sampai kesasar aku (hehehe)

Ct said...

Pinat, mekasih ya atas doa dan semangat untuk si najwa..

Ct said...

Dilaaaaa..lamaaaanya tak sembang2...akak pun semakin suntuk masa nak buat blog hooping...Tq 4 visiting me