Saturday, December 26, 2009

Dari Muar Ke Perlis , CintaTanpa Sempadan

Assalamualaikum ...


semuga sahabat2 semua berada dalam keadaan sihat dan dilindungi Allah..hari ni banyak jemputan perkahwinan yang nak kena hadiri...tapi yang ni jauhhhhh sangat nak pergi...kirim salam kat angin je la ya..hehehe....



Cupcake coklat moist bertema Pearl White ni ditempah oleh Mohd. Fahmy dari Maju Click Tg. Agas untuk Majlis pertunangannya dengan Zariza Rizwan yang akan akan berlangsung hari ini di Perlis. Fuhh...jauh tu kan? Fahmi dan Za ni dikhabarkan berkenalan melalui laman sembang dan YM..kira cinta cyber la ni..oleh kerana warna yang dimintak tu susah nak direalisasikan, Za nak masukkan warna yang dia suka..iaitu pink. So Ct dress-up kek ni macam yang Za nak...





Putih - lambang tulus cinta fahmy



Pink - hangat disambut sepenuh hati Zariza





Penyatuan 2 hati - Fahmy dan Zariza




Bunga2 cinta yang sedang berkembang




Setaman cinta cyber sedang kembang mekar dan mengharum di laman usia




Untuk Fahmy dan Zariza, Selamat bertunang ya...semuga JODOH kalian berkekalan hingga ke akhir hayat...




Testimoni : Fahmy - "cikgu ct, terima kasih, saya dah tengok kek..kek cantik, sangat puas hati, saya bagi 10 bintang...."

Testimoni : Zariza - akak...kek dah sampai dan sumenye dah selamat..thanks..cedapnya....cantik menarik..sume tggu nak makan cuppies tu..




P/s - za, dah puas ati tgk ni ? Jangan tunggu lama2 taw..sian mie dok layan FB n YM tggu za..akak nak rasa nasi minyak korang kat muo ni....pas tu boleh akak supply kek kawin la pulak...wakakaka.....

1 comment:

Zariza said...

akak...kek dah sampai dan sumenye dah selamat..thanks..cedapnya....cantik menarik..sume tggu nak makan cuppies tu..sowie door gift abis..pic ada kat fb