Saturday, September 18, 2010

Aesya dan Shart : Kelabu Itu Menawan Kalbu

Kelabu? Grey ?? What?
Itulah persoalan yang timbul bila bakal pengantin,
Aesya datang kerumah saya membuat tempahan 2 bulan yang lalu..
termenung seketika saya..
warna yang sangat rare, jarang org gunakan untuk kek...
tapi pengantin dah suka..saya ikut je la...

Puas dah saya bayangkan, mesti gelap..
jadi saya mintak izin pengantin untuk tambah sedikit
warna agar ada tone..so saya tambah lilac...
sebab base dah putih..kena lilac?
sebab lilac tu hampir kepada kelabu..
hasilnya..hem..nilailah sendiri...




Set Hantaran Aesya untuk Shart..


Untuk Cutting cakes, Aishah pilih pakej 1+50..
juga dengan tema warna yang sama..
tapi kali ni nampak lebih harmoni
sebab permukaan kek kan luas berbanding cuppies..
saya tambah juga dengan unsur lilac...
tetamu yang berkunjung kerumah juga
memuji nampak cantik gabungan warna ini katanya...




Dan ini pula cuppiesnya..



Yang ni, tempahan hantaran untuk aishah dari pihak lelaki..
datang dari perak kalau tak silap..
pihak lelaki memilih tema
pink , hitam dan putih..
Thanks ya aishah...




Dan SELAMAT PENGANTIN BARU

No comments: