Monday, February 23, 2009

Aduhhhh...sakit pinggangku

Hehehe...hai geng. Sebermula hari Rabu yang lalu, aku dan suami bz giler mengangkat dan membungkus barang2...Yaaaa, kami pindah rumah...tapi dalam taman yang sama..Alhamdulillah, rumah Jalan Cengal ini lebih luas sikit...double storey. Kalau sedara mara n kengkawan datang senang sikit, nak buat kelas baking pun lega...Allhamdulillah.

Pindah sikit2 ni penat juga, yalah nama pun pindah..sib baik pindah dekat je. Kalau pindah jauh2 macam yang sebelum2 ni..lggggggg haru...bayangkan seme barang satu rumah nak kena hangkot..tu pon sesetengahnya dah ditapis oleh 'Lembaga Penapisan' ..kalau tak tapis, tak de can nak beli yang baru.tak gitu ..har har har..

Masa aku bz2 pindah budak wanie dengan suparjo datang nolong..3 hari gak wanie berkampong kat umah aku. Pas tu kwn habang cik usin n cik umo, hanapi pun datang gak kejap tolong2..Alhamdulillah. Semalam tengahari aku dan habang kemas umah Jalan Merbau...buang seme sampah2 sarap kat tong swm..tu adan berkotak2 lg barang tak kemas..barang bakery berlambak2...kabinet gantung lum tanggal...brg lum siap kemas..waduhhhh..

Rasanya seminggu ni, Ct Bakery TUTUP OPERASI sementara...insyaallah, minggu depan tempahan dan offer kelas akan dibuka macam biasa. Sementara blog ini hanya akan diupdate bila ada kesempatan guna wifi pej sebab streamyx kat umah baru lom sambung..oklah, da da

5 comments:

PINATBATE said...

Salam Tahniah masuk rumah baru...Alhamdulillah makin besar rezekinya..

Hayati said...

ct beli rumah lain ke? Wah,murah rejeki ni. Nanti akak pi ya?

Ct said...

Heheh...pinat , kak yati TQ.

Sebenarnya ct beli umah lain, umah Jln Merbau tu kecik sikit, bila sedaramara adik badik dtg je tak tau nak boh mana. Umah Jalan Cengal ni besar le sikit, n nak buat bakery kekononya kat tanah lapang tu...Doakan ct murah rezeki kak..boleh bagi2 n syer dengan orang lain sama...

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

alhamdulillah..patut nyer gitu la...mula2 beli umah kecik,pehtu umah besau,yedak? tahniah sbb masuk umah baru kak ct!

Ct said...

zana..tq. Meh singgah kalau balik semenanjung ya..rumah tu bukanlah besar mana..tapi legalah ntuk kami semua