Wednesday, March 3, 2010

Yang Tersurat...

lama tak update blog ni..bukan malas..
tapi banyak kerja2 yang perlu diselesaikan dengan segera akhir2 ni..
seme mendesak..tu yang kekadang tido smp kol 1 mlm...
bila penat menaip aku jeling fb jap..
ada sekali tu , siaplah aku tertidur depan notebook...
tapi tangan stay main kat keyboad n mouse...
tengok2 soalan aku tah pape jadi...
wakakaka....

kemarin, aku gatal2 serch kat fb...
cari kengkawan kursus SPH SPACE UTM 2002-2007..
sekali jumpa pensyarah lama merangkap penyelia PSM aku..
En. Azlan Abd. Latib...wahhh..suka aku...
aku terus add dia..hehehe..dia pun accept...
apa lg, aku usha la dia...hehehe...tingat citer2 lama
masa kat UTM dulu...

Bila nak sambung buat Master ?
soalan cepumas dari en lan...erkkk...aku terdiam...
bukan aku tadak cita2 nak sambung Master...
tapi, kewangan membataskan segalanya...
pulak tu perniagaan bakery ku berkembang maju..
sayang pulak....

walaupun aku tau, aku boleh buat master tanpa tinggal tu semua 
tapi aku ni jenis, kalau buat sesuatu, aku nak buat yang terbaik..
focus habis..tak ley kaco2...hehehe...
Ku simpan angan2ku dalam peti dulu buat masa ni...

terbaharu, Aku dilantik sebagai ketua delegasi bagi Kontijen Johor ke
Jamboree Kebudayaan Pandu Puteri yang akan berlangsung di Pagar Ruyong,
Sumatera Barat pada awal Jun nanti..aduii...
bukan nak tolak tugas, tapi..boleh ke aku ni...
banyak keja nak kena buat, dan pasukanku dah mula
BERTINDAK untuk menjayakannya...
nasiblah budak renjerku semuanya cergas2 belaka....
setakat ni mereka belum mengecewakan aku..
banyak persiapan kena atur...
doakan aku berjaya laksanakan tugas ni dengan baik ya...


update : kami tak jadi pergi..huhu...sedih... mula2 taklimat tak macam tu, skg dah jd lain pulak...semua budak2 sedih..tapi tak pe la, kosnya tinggi sangat dan semua kena tanggung sendiri..

so ada hikmahnya - boleh aku amek tempahan , alhamdulillah...ada rezeki untuk anak2...



budak yang menangis sebab mi sup...



yang sorg ni boring giler tgu order tak sampai lg



yang 2 org ni pantang nampak kamera..terus posing...


p/s - saje je nak test camera hp baru...hp cap ayam...

2 comments:

Kak Lia said...

cap ayam ok lagi kak...kite nye cap itik gantung je tau

Ct said...

itik gantunggg? sodappp tu kalau halal...ingat nasi itik panggang kat satu kedai cina muslim dulu...misss sesangat...