Tuesday, May 26, 2009

Siaran Tertunda Sepanjang 2 Minggu



Bukan tak sudi..atau ingin menyendiri..
tapi sibuk sampai lupa diri..
sib baik tak lupa mandi...
kalau tak cik abang misai pun cabut lari....har har har uuu...



Kek yang dibuat khas untuk majlis gathering HG Forum Cari kat Putrajaya..
gambar2 lain, nanti senang2 baru upload...




cuppies coconut pandan sebagai dayang2 pengiring..




Yang ni aku saja2 nak bg cikgu2 sekolah Nabila taik lalat makan2 sempena sambutan hari guru 2009




Yang ni pulak sebahagian tempahan Cikgu Nabiha pada 22/5 yang lalu..nak bagi anak2 murid pendidikan Khasnya...dan harap mereka semua sudah bersedia untuk menghadapi exam..




yang ni pulak kek tempahan kawan Najwa, nak yang kecik tapi bergaya..ecehhh..CMC dan buttercream, ada lebih bunga fondann, aku tepek je..




Kek ni ada cerita, masa aku dok bilik guru pada hari guru..masuk 2 rg lelaki dai Takaful ikhlas ..bawak kek hari guru, jumpa sorang guru kat situ..dalam pada derang sapa senyum bertukar, aku hulur je kad Ct Bakery..saje je.

Tup2 ptg tu En. Hadi Call nak datang..tempah kek untuk isteri sambut birthday esoknya - 19 mei . Sib baik aku simpan 3 biji kek (buat semalam) CMC dan red Velvet..so En, Hadi pilih Red Velvet + ganace + bluberry + cerry untuk isteri tersayang..alhamdulillah dan terima kasih...


Nak order atau nak belajar deco/baking ? Call Ct Bakery di 013 6315909 atau email cguct1970@yahoo.com . TQ..

No comments: