Wednesday, July 2, 2008

Hasil malam ini

Alhamdulillah.. kuih untuk esok sudah beratur elok ..menunya apam mekar dan kuih bakar. Tadi petang juga siap bakar cuppies 2 adunan untuk hari khamis ni. Siap je bakar kuih bakar jagung, tetiba plappp!! alamakkkkkk....plag penyambung ke plag terbakar dan meletupsss...(perlahan je)...alaaaa...haku pulak penakot...terus call member keja wiring letrik..laa..kena gelak haku...
dia kata tu besa aaa..sebab kita tak guna kepala plag yang berkualiti...oooo baru aku tauuu....hehehe....kira yakun aaa aku ni....

so , esok habang aku dah panggil kawan dia untuk buat wiring semula plag dan suis lampu , aku pulak nak tambah lg satu lagi point plag kat dapo , supaya point untuk plag tak diganggu dengan lelain...duit lg tu....hemmmm...
ni ha gambar2 yang aku sempat tangkap...layannnnnn ajelahhhhhhhh....





Apam mekar gebusss....



kuih bakar jagung

No comments: