Saturday, July 5, 2008

kek segera

Pagi2 tadi kak linda telefon , kalau boleh nak order kek...kalau kek lain yang minta aku bake mmg tak buat, pertama , sebab aku bercadang nak ke Melaka ptg ni , nak survey kedai bahan kek yang iza aka Bunga Zaleha bgtau semalam. Keduanya, point dan plag tambahan yang aku nak buat belum siap, esok katanya kontraktor tu datang....

Sib baik pilihan kak lin adalah kek coklat , dah siap aku bakar ari khamis semalam. Mmg aku selalu ready sebiji dua kek coklat dalam esbok , senang kalau ada pape...Kak linda minta aku buatkan kek coklat dengan coklat ganace untuk meraikan 2 anak teruna dan suaminya yang kesemuanya lahir pada bulan julai ni...layannn




Bab tulisan mmg fail giler , hak ni lepas amek gambo padam balik
perkataan 'abang' tu dang tulis balik...hehehe..tangan kaku daa...


No comments: