Monday, June 16, 2008

Ct Bakery

Assalamualaikummm...alhamdulillah..setelah hampir seminggu tiada n3 baru, baru malam ni ada kesempatan nak update. Ahad petang balik dari Mersing sampai umah dah kol 7.00 ++...sebuk kemas2 apa yang patut..malam, mekapkan kek, Hemm..aku kuatkan semangat, dengan tangan yang sakit, aku siapkan jugak tempahan Ustaz Esa...kol 11.00 dah tak tahan..lepakkk...terus zzzz...pagi2 bangun nak sekolah..rasa berattttt je.

amacam...belang bertanda kan? nasibbbb....


Kenapa tangan aku sakit...Medal from camping di Teluk Gorek...peristiwa masak sambal nasi lemak, cili yang ditumis melompat2..walhal aku dah gunakan api paling kecik..masa nak balik2kan...sekali dia menyembur macam larva gunung daaaa...cantik je mendarat atas tangan aku..mau tak melompat2 aku...pedihnya jangan cakap aa...cuma x le sampai melalak je...nantilah, bila aku dapat gambar2 aku cerita pasal camp tu lagi...

Aku dah mula buat jualan muffin...alhamdulillah, setakat ni laku dan sambutan hangat gak. Malam ni tadi buat lagi...2 1/2 adunan je...siap packing dan esok boleh hantar ke kantin....Aku juga dah pilih jenama untuk semua produk keluaranku dengan label CT BAKERY....Aku merasa sangat gembira dengan adanya Ct Bakery..




muffin coklat chips




carot cake - buat jumaat lepas





Kek tempahan Jun untuk b'day abang dan anaknya - bluberry vanila cake



cuppies tempahan student untuk belated hari bapa..

No comments: