Wednesday, August 27, 2008

Demam Cupcake

Keh keh keh..tengok tajukkkk memang mautttt...tapi tak de la demam. Saje je buat gempak, maklumlah kat muo skg tengah ramai yang kena demam Chikugunya...sian cikgu2 sekolah aku..ramai yang menderita bila virus tumeyerang sendi2 tubuh..Bak kata jun baik bersalin 10x dari kena Chiku ni...adehhhhh...sampai cam tu sekali.....

Mulanya tadi siang aku buat fast sale..kendian ramai pulak yang berminatnya..
malam ni je hampir 40 biji cupcake telah siap ku hias...dan akan menemui tuan barunya esok. Tadi ramai yang belek2 cuppies yang aku bagi pada Aidil, ada pulak yang kata, sayang nak makan...sebab dah cantik berhias...Jom kita tengok apa yang ada...






Apple Blossom lagi...





star flower





rossette





twist flower




Haaa..yang ni bukan cupcake ya..tapi pokok orkid yang aku sangat sayang..pemberian abang nazri (Jab. Laut) yang tahu kegemaranku...
agaknya orkid ni serasi dengan aku..spikenye pun bukan main panjangggg
lagi.....dah kini hampir fully bloom


4 comments:

rina said...

mak saya pun sama demam masih tak baik2 lagi..org tua lagilah sakitt...teruk..sampai peringkat bengkak2...

PINATBATE said...

camana demam chiku tu boleh berjangkit,apa puncanya...

Ct said...

sian kalau chiku ni kena kat orang tua rina...derang yang kena kata, sakit sesangat seme sendi2.. ;-(

Ct said...

tak taulah pinat.... :-(