Friday, August 29, 2008

Suprise Cupcake

Cupcake ini ditempah oleh Siti Rifhan Mallissa dari Shah Alam untuk tunangnya yang tersayang, Mohd. Khalid yang akan menyambut hari lahir ke 27 tahun pada 1 Sept ini. Pada mulanya Rifhan nak membuat kejutan pada tunangnya pada 1 Ramadhan nanti, tapi atas sebab2 yang tak dapat dielakkan, dia minta aku hantar hari ini juga..dia minta kek coklat dengan coklat ganace dan tema biru putih, cup cakenya juga berjumlah 27 biji.

Aku gunakan huruf2 fondant skyblue , bunga fondant biru dan putih serta manik silver. Bila siap, aku minta habang tolong ambilkan gambar, laaa..dia tak amek pulak gambar kotak ke 2..adehh. Gambar ini saja yang ada untuk dilayan...Untuk Siti Rifhan Mallissa...maaf ya, gambar x lengkap...


Dah berpeluh2 cari umah tunang Rifhan baru jumpa , bila dah serah aku gegas ke Pesta , habang nak jumpa orang..kemudian aku ke Ezy Bake , beli bahan2 untuk puding triffle yang akan diambil esok petang. Pudding Triffle ni tempahan Ust. Hj. Zul dan Ustz. Hjh. Haslinda , untuk hidangan majlis kenduri di rumah kakaknya malam esok .










Jika ada berminat untuk menempah kek/muffin/cupcake atau puding untuk majlis2 keraian di Muar, sila hubungi Ct Bakery di 06 9539435 atau email ke cguct1970@yahoo.com

No comments: