Wednesday, May 21, 2008

cerita hari ini

Adehhhh.sakit pinggang haku malam ni....hape tak nyerrr..dari balik sekolah kol 2 tadi aku kayohhhh terus...baking beberapa bijik kek yang ditempah kawan2...aku mulanya berat nak terima..tapi kesianlah pulakkk....terimalah jugak...semuanya nak esok....

Aku juga dah siapkan kek hantaran dan kek kawin yang ditempah oleh Zana, yang menempah melalui email...alhamdulillahh...semuanya dah settle..zana mintak 40 biji cupcake dan sebiji kecil kek coklat....kek hantaranya aku tak sempat hambek gambar..kejar masa punya pasal. Tema zana krim dan gold..tapi aku x dapat cari gold, bubuh je kuning....

kepala kek...

cupcake untuk makan beradap



kek yang biha tempah sempena besday dia...

kek anak En. Yunos, besday esok.



yang ni kek untuk makan2 esok..nurul dan biha tempah nak jamu kengkawan

Aku rasa hari ni yang paling banyak sekali cabaran masa aku buat kek, mana taknyer..kek untuk nurul dah masak , aku angkat nak sejukkan..tah camne terlepas..broggggg....entekkkk...terbalikkkk...waaaaaa...nangis aku.....habang aku boleh gelak..dapat upah kena marahh....kelam kabut aku mengadun lagi...nak ganti yang dah hancor tu...ermmmmm....sedeyyy aku...sib baik sempat siap. Man pulak datang dengan isterinya antar komputer....alamak....mintak maapppplah man,akak tengah bzzz , abang je yang melayan..sib baik pengarang jantung aku ni dah ok..kalau takkkkk..meroyan lagi laaa aku sebab tak dapat tenet...wakakakaka....oklah, membebel mmg syok..tak ingat dah malam ni...Bye, arep mapan dikek....

2 comments:

PINATBATE said...

woww....minat lah corak bunga purple kecik dengan daun hijau melingkar kat kedua-dua biji kek Biha tu...corak ni buat baju kurung cantik ni...

Ct said...

TQ lah pinat...yessss...buat sulam manik..cantikkk..idea timbul bila dah kehabisan idea nak mendesign...