Tuesday, May 6, 2008

Alhamdulillahh..rezeki datang lagi..

Semenjak ramai yang tahu ni, semakin banyak tempahan yang aku terima..Alhamdulillah...Untuk hari ibu dan hari guru dah berderet tempahan..aku akan hadkan, takut tak terbuat...semuanya, insyaallah dalam kawalan...

Baru kejap tadi, aku menyiapkan 35 keping tartlet tempahan kawan2 kat sekolah, lusa pulak kek coklat berhias dan carot cake, lum tau karot kek tu nak pakai resepi yang mana satu, sebab ada 2/3 simpanan ...tengoklah nanti..terima kasih pada kengkawan yang tak lokek resepi...Aktiviti hari ni aku tak amek gambo sebab kamera pinjam sudah dipulangkan...huhuhu..tah bila lah dapat belik sendiri...sebab dwet selalu habis..dilaburkan kat mana2 yang patut...

Hari ni aku bawak nabill g sekolah...bapak dia hantor lepas bawak dia g klinik..malam tadi panas betul badan dia..puas aku jelum nak bagi panas turun..tampal cool fever lagik...alhamdulillah , aku suruh dia baring2 kat dalam bilik kecik kat belakang, tapi kejap je..dia nak menepek balik kat aku...

Nabill janji dengan aku, nak makan sayo..tapi tak ahulah...boleh pecaya keee...kes kes kes...tadi masa dia dok dalam bengkel dengan aku , ramailah bebudak pompuan himpit dia..usha dia...apa lagi, nabill pon buat muka malu2 tenuk dia tu laa...ari ni banyak gak dia dapat duit...kengkawan aku suka no ngusik2 dia..pas tu sebab ari ni besday dia, maka dia pon dapatlah duit...balik sekolah aku bawak dia g econsave ...aku belikan dia susu yogurt sebab dia suka minum...pas tu balik umah aku paksa dia makan nasik...ptg ni tadi dah nampak ok...ubat pon rajin minum...

No comments: