Monday, May 19, 2008

Bosan

Malam ni aku bosan betul...tak habis2 dari dulu sampai sekarang....si dia juga yang menjadi bangkitan!! Padahal dia jugak yang nak sangat si dia tu...bukan aku paksa pon! Aku tak kesah bagaimana rupa si dia..baru ke lama ke....tak kesah, tapi aku tak suka lah...sikit2 jual..sikit2 tukar...suka sangat buat keputusan drastik!! Aku memang geram, marah, kecewa sekali dengan dia...Bila dah jual/tukar...nyesal pulakkkk!! aku jugakkkkk yang salahhh!! Bosannnnn aku Bosannnn!!!!!!!!!!

Kalau aku tego sikit je...ugutannya mesti nak jual si dia..tapi dia x nak muhasabah diri...kenapa selalu tak cukup ? padahal bukan dia dapat sikit...banyak...aku pun bukan dapat banyak...lebih kurang je, bukan aku tak menyumbang apa2...banyak juga yang aku tanggung....sakit ati aku..benci..marah....Dulu, si dia ku yang kundang, dia jugak yang paksa jual,
walaupun aku taknak...si hijau ini pon sama..dia yang bising sangat soh beli..
apa saja yang aku tak tolong dia...tangunggan semua dibahagi sama...aku malas nak berbalah tentang benda ni..kang nanti jual si dia , beli yang lain..
masalah pun samaaaaaa gak....
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...tensionnnnnnn....

3 comments:

PINATBATE said...

sing sabar...mudah-mudahan diparingi selamet kabeh...ojo tensen-tensen..senyummm....

Ct said...

kuilah pinat, nek ora sabar wesss sui gadohhhh wae awan mbengi ;-)

soulha,cairo said...

apa ler tu akak ku ooiii...sabaren yess (kang marah orng jawa nnti)