Tuesday, May 13, 2008

Projek Cupcake Lagi

Alhamdulillahhh...selesai sudah kerja memekap 60 biji kapkek dan baking 2 biji beso coklat kek...sekali salah satunya eksiden masa menterbalikkannya..adohhh...nak bake satu lagi dah malas..esok je laaa...lagipon esok nak buat cheese kek dengan orange cake...penuh peti es aku dengan kek....


Petang tadi 4 the 1st time, pelanggan jauh order setelah melihat gambar di blog ini....Terima kasihlah zana...orang Kundang Ulu yang kerja di KL...tempah cuppies dan nak tengok kek lelain...ok, akak dah emailkan gambar serta senarai harga kek yaa...

Ni antara gambar cuppies yang aku dah boh siap2 dalam casing...senang kerja...Ada yang akan diambil pagi khamis...buat awal senang...malaslah nak berebut2 buat malam jemaat...sebab bukan ada orang tolong..semua kena buat sendirik..yelahhh..meniaga kecik2 je...mana ada can nak upah pembantu...






Ada orang tanya kenapa aku suka guna latar putih ? sebab pada aku putih senang nak match dengan warna2 lain dan ia warna yang suci..tapi..kalau nak boh warna lain..aku pon x de masalah....keinginanku untuk beli kamera semakin kuat...yalah sebab kualiti gambar hp cap ayam ni terukk...kelabuu..kesian orang yang tengok...tapi tak pe laaa...sabarrrrr....insyaallah, akan tertunai juga nanti....bila aku dapat beli digicam baru ..aku akan posing puas2...wakakaka....

No comments: