Sunday, April 20, 2008

Senario selepas itu...

Pagi khamis..pengabisan pertandingan Kawat Kaki daerah di sekolah ku..orang ramaiii..aku bengang gak dengan bebudak ni...seme sebok nak tengok pertandingan, tapi haku gunalah kose veto aku....TAK BOLEH!! sebab kami sedang kejar2 nak siapkan keja kursus terakhir skg...muncunggg minah2 tu...hahhh...hape aku pedulik...kang tak buat keja kursus , haku bagi telor, korang pulak yang meroyannnn.....ni beberapa gambar yang aku dapat snap (masa aku free laa tu..). Ari ni khas untuk UPS GO...

Ni peberet spot sekolah aku..kolam cinta


sempat lagi pose bila pasan aku amek gambo...



group kadet polis pompuan tengah dengar ceramah..



ecehhh...nampak kemas dan segak kan ?



tokey kedet..Cgu Shukor...Eh, abang belakang tu tak jual umah ari ni ?



perbarisan masuk....



Formasi

Petang tu acara penutup, tapi haku bzz dengan kelas tambahan..Ramai betol yang dtg..aku dengar katanya budak pengakap dan kadet polis (lelaki ) menang..Tahniah dan syabas.....

No comments: