Friday, March 21, 2008

Kegemaran 4

kegemaran ku yang lain ialah Surfing internet....
hai boleh giler aku kalau tak bertenet
sehari...semuanya serba tak kena..macam orang bercintalah pulak..
makan tak kenyang , tidur x lena...mandi pun tak basah..
asyik terkenang2kan forum tu...haiiii....

Kegemaran ku yang satu ini menemukan aku dengan ramai kawan baru...
semenjak aku aktif kat Cari dalam ruangan HG dan Regional MG,
kenalan ku bertambah..walaupun kami sekadar berkawan di alam maya.
tapi persahabatan kami jujur dan ikhlas...

Persahabatan dari forum ini juga yang menemukan aku dengan
anak angkat ku yang tersayang @ Hannah Izazi....
Hannah adalah seorang puteri yang meruntun naluriku
buat kali pertama aku menatap gambarnya...
wajahnya yang comel memikat hatiku...
bening matanya meruntun hati...


semuga puteri membesar sebagai anak yang patuh dan solehah..
aminnnn....terima kasih pada pinat kerana membenarkan aku
menyayangi puteri manis ini....

2 comments:

PINATBATE said...

Mudah-mudahan suatu hari nanti Hannah akan bertemu ibu

Ct said...

aminnnnn....semuga impian menjadi kenyataan