Saturday, March 29, 2008

Mauludurasul

Mauludurasul telah berlangsung di sekolah ku pagi tadi..walaupun banyak kerja yang hendak dibuat, dengan semngat gotong royong yang kental..kerja yang berat menjadi senang...



'fatin' tu tolong buat keja ke tolong posing je ?

kerja-kerja menbungkus minuman dilaksanakan oleh pelajar PPI dengan penuh dedikasi..bravooo...

Aktiviti membungkus2 makanan untuk jamuan pelajar..tengok tu kakak guard pon singgah jap tolong kami...

Tokey jamuan watie tengah series mememerhati si yuz potong kek sarang tawon ku...hah, yuz..ko potong tegak2 ek..kalau bengkokj siapppp!!! sementara tu kak mai dan dah kemecer... sikin pon sama...


nasikkkk...nasikkkk...sapa nak nasik...

Tokey nasi kak Aida tu tengah buat ape ? Tu ngisi nasik ke tido? muskil haku memikirkannnya....wakakakaka...



mak2 orang tengah rewang siang dan potong bahan untuk pencuk...dengan diawasi oleh tokey bilik guru..kak nik

keja dah siappp...kami dah rest kejap , bolehhhh??

3 comments:

PINATBATE said...

dalam banyak-banyak cikgu dalam gambar ni...yang mana satu cguct yer...

sue,kaherah said...

tu ler kak pinat,dok tercari2 jgk..agaknya cguct tukang citer jer kot..mcm pengulas kt TV tukan..muka tk nampak...kikiki

Ct said...

cguctnyer sibuk amek gambo dengan sibuk keja...balik umah tgk sekeping pun tak ada....keh keh keh